Marcel Oudijk werd 17 januari bedankt voor zijn inzet voor de vereniging. Marcel was de afgelopen 5 jaar voorzitter van de vereniging. De nieuwe voorzitter (Ronald Bergman) overhandigde Marcel een toepasselijke cadeau (zie foto)

Reactie Marcel Oudijk:
Maandag 17 januari 2011 leek een gewone trainingsavond te worden. Echter, zo tegen 22.00 nam onze voorzitter Ronald Bergman het woord. Ronald sprak mooie woorden, bedankte namens de leden mij voor de afgelopen jaren voor mijn bestuurswerk en had zelfs een tastbare herinnering voor mij. Ik ben getrakteerd op een heuse beker (omdat ik die anders toch nooit zou winnen) maar dan wel in de vorm van een meterhoge bierpul. Daarin waren enkel bierpakketten verstopt. Geweldig dat jullie daar op deze wijze aandacht aan hebben geschonken, waarvoor dank. En dat was niet alles! Hoe kreeg ik nu dit kolossale geschenk naar huis. Geen nood, ook hieraan was gedacht. Ronald had zijn camper meegenomen en bracht mij op het eind van de avond met de camper naar huis. Fiets achterop, bierpul in de camper, Jorden ernaast, Marcel voorin. Thuis aangekomen moesten we er natuurlijk eentje op drinken!
Nogmaals ik dank iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd!
Marcel

Toespraak v/d voorzitter:
Marcel,
Per 1 januari 2011 ben ik je opgevolgd als voorzitter. Jij hebt deze functie 5 jaar bekleed en je in deze periode met veel enthousiasme ingezet voor onze club. Het is logisch dat na deze tropenjaren het Heilige Vuur enigszins dooft. Je hebt je steentje voldoende bijdragen aan het wel en wee van onze vereniging. Bovendien geeft het je wat meer vrijheid en kun je je weer volledig focussen op je tafeltennisspel, wat je niveau hopelijk ten goede komt. We zijn weliswaar een kleine vereniging, maar wel een bijzondere vereniging. Presteren is belangrijk, maar de omgang met elkaar is zeker zo belangrijk. En dit heb jij in je periode als voorzitter ook benadrukt. Wij hebben dan ook gemeend jouw afscheid als voorzitter dan ook niet zomaar te laten passeren. Bij mijn weten heb je bij de club nog nooit een grote prijs gewonnen. Dit ondanks je vechtersmentaliteit in combinatie met je aanwezige talent en je niet geringe kwaliteiten in de kantine. Vandaar dat ik je vanavond als afscheidskado namens ons allen deze fantastische beker met de grote oren met inhoud wil overhandigen. Drink er af en toe een glaasje op en Marcel: nogmaals bedankt.
Groetjes,
Ronald Bergman